Οι πελάτες μπορούν
να αξιολογήσουν και τα προϊόντα και την επιχείρηση.
Η αξιολόγηση της Επιχείρησης
γίνεται ανά παραγγελία στα: ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ,
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ΑΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ από
την επιχείρηση. Οι
αξιολογήσεις της επιχείρησης εμφανίζονται σε κάθε είδος, συγκεντρωτικά. Αν
δηλαδή η επιχείρηση έχει μέσο όρο 5 στην ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, σε κάθε
είδος της θα εμφανίζεται η αξιολόγηση 5 στην ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ.
Η αξιολόγηση του προϊόντος γίνεται εφόσον έχουν ήδη
αγοράσει ένα προϊόν (όταν δηλαδή η παραγγελία είναι πλέον ολοκληρωμένη) και
έχουν ανοίξει λογαριασμό στο Liveshopping.gr. Αν έχουν αγοράσει το προϊόν σαν
Επισκέπτης δεν μπορούν να κάνουν αξιολόγηση. Αξιολογήσεις
με βωμολοχίες ή εμφανώς απαράδεκτες δεν δημοσιεύονται.
Οι αξιολογήσεις εγκρίνονται από την Διαχείριση του Marketplace.
Για να αξιολογήσουν το προϊόν πηγαίνουν στο Λογαριασμό ,
στις Παραγγελίες, επιλέγουν το είδος, γράφουν την αξιολόγησή βαθμολογώντας το
προϊόν και την επιχείρηση. Μπορεί να γίνει μια αξιολόγηση για κάθε προϊόν που
αγόρασε ο πελάτης.
Από την πλευρά της η επιχείρηση έχει δυνατότητα να
προσθέσει το δικό της κείμενο – απάντηση. Ο πελάτης θα ενημερωθεί με
ηλεκτρονικό μήνυμα για την απάντηση της επιχείρησης.
Όταν ένας πελάτης καταχωρήσει μια αξιολόγηση η Επιχείρηση θα λάβει ενημερωτικό email με την υπενθύμιση ότι «Η κριτική του προϊόντος θα δημοσιευθεί στο Marketplace την 1η εργάσιμη ημέρα μετά την πάροδο 72 ωρών από την καταχώρηση της κριτικής, εκτός εάν εντός 48 ωρών η Εμπορική επιχείρηση εκφράσει δικαιολογημένες αντιρρήσεις με αποστολή μηνύματος μέσω της Υποστήριξης. Στην περίπτωση αυτή θα αποφασιστεί η δημοσίευση της μετά από αξιολόγηση των αντιρρήσεων». Εάν έχετε αντίρρηση για την αξιολόγηση και επιθυμείτε να μην δημοσιευθεί θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ και να εκφράσετε τα επιχειρήματά σας. Θα αξιολογηθούν οι αντιρρήσεις και ανάλογα θα αποφασιστεί η δημοσίευση ή όχι.