Με το Liveshopping δίνεις ζωή στα προϊόντα και κάνεις τις αγορές μια αυθεντική, προσωπική και συναρπαστική εμπειρία.
Το Liveshopping προσθέτει τον άνθρωπο στο e-commerce και ανεβάζει το επίπεδο των ηλεκτρονικών αγορών σε άλλη διάσταση.
Το Liveshopping επιτρέπει στους ειδικούς να δείξουν το προϊόν, να παρουσιάσουν διάφορες τεχνικές και να επισημάνουν τα αποτελέσματα. Το κοινό μπορεί να κάνει ερωτήσεις (επώνυμα ή ανώνυμα), αλλά η εμπειρία είναι διαδραστική και συναρπαστική.
Οι καταναλωτές αισθάνονται ότι χειρίζονται το προϊόν μόνοι τους.
Δεν διαλέγουν πλέον ένα προϊόν από ένα ράφι, τώρα αποτελούν μέρος της διαδικασίας, διαμορφώνοντας το αποτέλεσμα από την άνεση του καναπέ του σαλονιού.
Το γεγονός ότι είναι σε πραγματικό χρόνο σημαίνει ότι η αγορά μπορεί να πραγματοποιηθεί και σε πραγματικό χρόνο.
Το Liveshopping δίνει χώρο για αυθορμητισμό, για συνομιλία, για ένα αστείο ή ακόμα για ένα μικρό λάθος.
Οι καταναλωτές αισθάνονται ότι έχουν δύναμη.
Η επιχείρηση που πουλάει ανταποκρίνεται στους θεατές σε πραγματικό χρόνο και δίνει απαντήσεις, επειδή οι καταναλωτές έχουν τη δύναμη να ζητάνε τον λόγο μέσω των ερωτήσεων (έχουν δυνατότητα έρευνας στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του Liveshopping).
Στο Liveshopping ο θεατής δεν θα μπει απαραίτητα για να αγοράσει. Θα μπει για να περάσει την ώρα του (όπως πάει να δει βιτρίνες), θα μπει για να έχει παρέα, θα μπει για να μοιραστεί στιγμές με έναν άνθρωπο που θαυμάζει, θα μπει για να επικοινωνήσει. Ο θεατής θα μπει για να διασκεδάσει.
Ο θεατής θα μπει για να πληροφορηθεί, να αισθανθεί άνετα, και αν βρεθεί σε καλή διάθεση τελικά να αγοράσει το προϊόν. Πολλές φορές ο θεατής θα μπει στο Liveshopping για να περάσει καλά και να διασκεδάσει με τον παρουσιαστή και ως ανταπόδοση θα αγοράσει ένα προϊόν για να τον υποστηρίξει.
Το Liveshopping προσφέρει περιεχόμενο και διασκέδαση.
Η αλυσίδα της ζήτησης, από την ώρα που βλέπω ένα προϊόν έως την αγορά του, μειώνεται δραματικά. Συνήθως οι αγοραστές θα δούνε μια διαφήμιση ενός προϊόντος, θα κάνουν συγκρίσεις, θα ακούσουν τι λένε οι άλλοι κ.λπ. έως την αγορά. Στο Liveshopping όλα αυτά γίνονται ταυτόχρονα με βάση τον παρουσιαστή.