Merchants Liveshopping

Κριτήρια Απόδοσης Επιχειρήσεων

Όλες οι επιχειρήσεις στο Liveshopping.gr λαμβάνουν βαθμολογία που αφορά την απόδοσή τους. Στόχος όλων όσων συμμετέχουν στο Marketplace είναι να διατηρήσουν καλή φήμη στην εξυπηρέτηση των πελατών. Η φιλοξενία καταστημάτων με πολύ χαμηλές επιδόσεις επηρεάζει αρνητικά όλους τους συμμετέχοντες στο Liveshopping.gr.

Τα Κριτήρια απόδοσης στο Liveshopping.gr είναι απλά.

  1. η ταχύτητα εξυπηρέτησης των παραγγελιών.
  2. το ποσοστό εξυπηρέτησης των παραγγελιών που λαμβάνει η επιχείρηση.
  3. το ποσοστό επιστροφών, ιδίως οι επιστροφές που οφείλονται σε λάθος εκτέλεση της παραγγελίας και σε ελλαττωματικό προϊόν.

Η ταχύτητα εξυπηρέτησης μιας παραγγελίας είναι ο χρόνος από την λήψη της παραγγελίας ως την παράδοση της στην μεταφορική (Courier). Το ιδανικό είναι η παραγγελία να εκτελεστεί αμέσως μόλις παραληφθεί και σε λίγη ώρα να έχει παραδοθεί στην μεταφορική. Στην αξιολόγηση λαμβάνεται υπόψη, ανάμεσα στα άλλα, και ο προκαθορισμένος χρόνος παράδοσης που έχει οριστεί για τα προϊόντα στην καρτέλα κάθε είδους.

Το ποσοστό εξυπηρέτησης των παραγγελιών που λαμβάνει η επιχείρηση είναι ο λόγος που προκύπτει από τις παραγγελίες που λαμβάνει μια επιχείρηση προς τις παραγγελίες που τελικά παραδίδει στη μεταφορική. Οι αιτίες «μη παράδοσης» των παραγγελιών ποικίλουν. Για να πετύχετε χαμηλό ποσοστό, άρα υψηλότερη αξιολόγηση, θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι τα διαθέσιμα αποθέματα στο κατάστημά σας στο Liveshopping.gr είναι ρεαλιστικά. Με σωστά αποθέματα, δεν προκύπτουν παραγγελίες που δεν εξυπηρετούνται και οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι. Τα σωστά αποθέματα περιλαμβάνουν και τα αποθέματα που έχετε διαθέσιμα στο χώρο σας αλλά και τα αποθέματα που προμηθεύεστε από τρίτους. Για τα αποθέματα που θα προμηθευθείτε από τρίτους για να εκτελέσετε την παραγγελία, θα πρέπει να είστε σίγουροι για τη διαθεσιμότητά τους στην αποθήκη του τρίτου προμηθευτή και για τον απαραίτητο χρόνο παράδοσης σε εσάς.

Το ποσοστό επιστροφών είναι εξίσου σημαντικό στοιχείο στην αξιολόγηση του καταστήματός σας. Οι επιστροφές έχουν διαφορετικές αιτίες. Η υπαναχώρηση του πελάτη είναι ο λόγος για τον οποίον η επιχείρηση φέρει την μικρότερη ευθύνη. Οι ακόλουθοι λόγοι επιστροφής αυξάνουν την αρνητική βαθμολογία του καταστήματος: Λάθος παραγγελία, Ελλαττωματικό Προϊόν και Ασυμφωνία του προϊόντος με την περιγραφή που βρίσκεται στο Liveshopping.gr.

Για να έχετε μικρότερο ποσοστό επιστροφών θα πρέπει να κάνετε τα ακόλουθα:

  1. οι περιγραφές των προϊόντων σας στο Liveshopping.gr να είναι 100% ακριβείς.
  2. κατά την προετοιμασία της παραγγελίας να είστε σίγουροι ότι συσκευάζετε το ακριβές προϊόν (είδος, χρώμα, μέγεθος κ.λπ.) που παρήγγειλε ο πελάτης και αυτό βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
  3. η συσκευασία θα πρέπει να εξασφαλίζει ότι η παραγγελία θα φτάσει με ασφαλές το προϊόν.
Συναίνεση GDPR σε Cookie με το Real Cookie Banner