Merchants Liveshopping

Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε το Liveshopping ίσως να νομίζετε ότι είναι ένα ακριβό εγχείρημα. Είναι όμως έτσι; Το Liveshopping μακροπρόθεσμα, εκτός από την αξιόπιστη μετατροπή και αφοσίωση, αποδεδειγμένα μειώνει το κόστος σε βασικούς τομείς της επιχείρησης.

Το Liveshopping μειώνει τις επιστροφές.

Σύμφωνα με τα διεθνή δεδομένα οι επιστροφές μειώνονται κατά 50% σε προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω Liveshopping.

Αυτό συμβαίνει επειδή το Liveshopping δημιουργεί την ευκαιρία στους καταναλωτές να δουν τα προϊόντα με ζωντανές λεπτομέρειες. Βλέποντας τα στην οθόνη και ζητώντας από τον παρουσιαστή να παρουσιάσει και να εξηγήσει συγκεκριμένες λεπτομέρειες, φέρνει την εμπειρία διαδικτυακών αγορών πιο κοντά σε μια φυσική εμπειρία αγορών από οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη εμπειρία. Ο παρουσιαστής μπορεί να δείξει ξεκάθαρα την κλίμακα, τις λειτουργίες προσαρμογής, τα χρώματα και πολλά άλλα.

Επίσης, η δυνατότητα των θεατών να κάνουν ερωτήσεις για να λάβουν τις πρόσθετες πληροφορίες που χρειάζονται, τους καθησυχάζει ότι η αγορά είναι η σωστή απόφαση, μειώνοντας επομένως την πιθανότητα επιστροφής του προϊόντος.

Μειωμένες επιστροφές σημαίνει και καλύτερο αποτέλεσμα στην διαχείριση του αποθέματος.

Το Liveshopping χτίζει την αφοσίωση των πελατών.

Το Liveshopping δίνει στην επιχείρηση τη δυνατότητα να προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες που τελικά οδηγούν σε πιο πιστούς πελάτες. Οι πιστοί πελάτες σημαίνουν χαμηλότερο επιχειρηματικό κόστος, ειδικά στο μάρκετινγκ, και τείνουν επίσης να αυξάνουν άμεσα τα έσοδα. Η απόκτηση ενός νέου πελάτη μπορεί να κοστίσει πέντε φορές περισσότερο από τη διατήρηση ενός υπάρχοντος και η αύξηση της διατήρησης πελατών κατά 5% μπορεί να αυξήσει τα κέρδη σας σημαντικά.

Η χρήση του Liveshopping για να καλλιεργήσετε τις υπάρχουσες σχέσεις σας με τους πελάτες είναι ένας σίγουρος τρόπος για να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής τους και τελικά να μειώσετε το κόστος μάρκετινγκ.

Το Liveshopping συντομεύει το κανάλι των πωλήσεων.

Το Liveshopping είναι κατάλληλο για την απόκτηση δυνητικών πελατών και τη συντόμευση του συνολικού καναλιού των πωλήσεων. Σας επιτρέπει να ικανοποιείτε τις ανάγκες των πελατών παρέχοντας γρήγορα τις ακριβείς πληροφορίες που χρειάζονται, καθώς και συναισθηματική σιγουριά. Η μετατροπή μπορεί να μην συμβεί για κάθε πελάτη αμέσως στο πλαίσιο ενός Liveshopping, αλλά η έναρξη διαλόγου μαζί του νωρίς στη διαδικασία λήψης αποφάσεων τον καταχωρεί στο οικοσύστημά σας. Τελικά οι πελάτες μετατρέπονται πολύ πιο γρήγορα, γεγονός που με τη σειρά του μειώνει το κόστος της διαδρομής του πελάτη μειώνοντας τον αριθμό των σημείων επαφής.

Το Liveshopping βοηθά στην πώληση δυσκίνητων αποθεμάτων.

Το Liveshopping είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε ένα θόρυβο και μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης όταν το χρειάζεστε, ειδικά σε εκδηλώσεις εκπτώσεων όταν προσπαθείτε να πουλήσετε περισσευούμενο στοκ ή προϊόντα εκτός εποχής. Αντί να κάνετε μόνο εκπτώσεις, μετατρέψτε τις εκδηλώσεις εκπτώσεών σας σε κερδοφόρες και αξιόπιστες πτυχές της στρατηγικής λιανικής σας, προβάλλοντάς αυτές στο Liveshopping σας. Μειώνετε τον δεσμευμένο χώρο αποθήκευσης, αυξάνετε τις πωλήσεις σας, μειώνετε την απώλεια από άχρηστα αποθέματα.

Συναίνεση GDPR σε Cookie με το Real Cookie Banner