Η εξόφληση των πωλήσεων που πραγματοποιούνται στο Liveshopping.gr έχει τρεις κατηγορίες, αναφορικά με τον χρόνο εξόφλησης των παραγγελιών. Κάθε νέα επιχείρηση εντάσσεται στην 1η κατηγορία, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά. Για την ένταξη ενός συνεργάτη από την αρχή στη 2η ή 3η κατηγορία λαμβάνονται υπόψη διάφορα δεδομένα όπως η επιχείρηση, οι επιδόσεις της επιχείρησης σε άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες-marketplace κ.λπ.
ΠΟΙΟΙ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
1η Κατηγορία
Στην πρώτη κατηγορία εντάσσονται όλες οι νέες συνεργασίες με το Liveshopping.gr, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά. Στην πρώτη κατηγορία παραμένει ο νέος συνεργάτης έως ότου εξυπηρετηθούν επιτυχώς οι πρώτες 20 παραγγελίες που θα λάβει μέσω του Liveshopping.gr. Μόλις υπερβούν τις 20 οι παραγγελίες που εξυπηρετήθηκαν (παραδόθηκαν επιτυχώς) η επιχείρηση κατατάσσεται στην δεύτερη κατηγορία.
2η Κατηγορία
Στην δεύτερη κατηγορία η επιχείρηση παραμένει εάν το ποσοστό επιστροφών με κάποια από τις αιτίες: 1) υπαναχώρηση 2) λάθος αποστολής, 3) άρνηση παραλαβής, για τις πρώτες 30 παραγγελίες που θα εξυπηρετήσει στην κατηγορία αυτή υπερβαίνει το 30% του αριθμού των παραγγελιών. Αν για παράδειγμα στις 30 παραγγελίες το ποσοστό επιστροφών για τις παραπάνω αιτίες είναι 35%, δηλαδή 10 παραγγελίες, παραμένει στην δεύτερη κατηγορία.
Η διαδικασία ελέγχου συνεχίζεται έως ότου το ποσοστό επιστροφών από τις ανωτέρω αιτίες γίνει μικρότερο του 30% των παραγγελιών που έχουν εξυπηρετηθεί (μέτρηση ανά 30 παραγγελίες).
3η Κατηγορία
Μόλις επιτευχθεί το ποσοστό επιτυχούς εξυπηρέτησης παραγγελιών της δεύτερης κατηγορίας, η επιχείρηση εντάσσεται στην τρίτη κατηγορία και παραμένει σε αυτήν στη συνέχεια.
Ειδικές περιπτώσεις αυξημένων παραγγελιών
Σε ειδικές περιπτώσεις όπου η Επιχείρηση λαμβάνει σημαντικά αυξημένο ύψος παραγγελιών (σε σύγκριση με τα συνηθισμένα) σε πολύ σύντομο χρόνο (πχ εκπομπή Liveshopping με αυξημένο αριθμό παραγγελιών) η Εταιρεία, λαμβάνοντας υπόψη το ιστορικό συνεργασίας με την Επιχείρηση, διατηρεί το δικαίωμα να καθυστερήσει μέρος της πληρωμής για λίγες ημέρες ανεξάρτητα το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται η Επιχείρηση, προς εξασφάλιση τυχόν απαιτήσεων των πελατών, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά. Σε αυτήν την περίπτωση η επιχείρηση θα ενημερωθεί σχετικά από την Εταιρία.
ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Στην περίπτωση που η εμπορική επιχείρηση
έχει επιλέξει ως μέγιστο χρονικό περιθώριο επιστροφών αριθμό ημερών μεγαλύτερο των 14 ημερών που ορίζει η Νομοθεσία, τα κατωτέρω προβλεπόμενα χρονικά περιθώρια αναφορικά με την εξόφληση των πωληθέντων θα μεταβληθούν αναλογικά, αφού ενημερωθεί σχετικά η Επιχείρηση
Κρατήσεις πληρωμών
Από κάθε πληρωμή αφαιρούνται τα εξής ποσά: